לא נרדם

אני הולך לישון: נכנס למיטה, קורא כדי להתעייף, המלים מתחילות לרקוד על הדף – יופי, אני שם. מכבה את האור, עוצם את העיניים ו… גורנישט. זה לא קורה. מסתובב, משנה תנוחה, סופר נשימות (4-7-8), הופך את הכרית לצד הקר, נודד במחשבות, עוד רגע זה קורה! Doh!!!

לעזאזל! אני מודע לכל רעש בסביבה: הקיפוד שהולך בחוץ על העלים היבשים, הכלב ממול שמתנער וקם לשתות, התנשמת שיצאה לצוד, העטלפים שמצאו עץ עם פרי, הברז שמטפטף, התינוק של השכנים, השעון בסלון, השעון במטבח, השעון שעל המקרר, הטיימר של הדוד (אני חייב לתלות עוד שעון…), האופנוע על הכביש הראשי, היתוש ליד התקרה, הרומבה שנטענת, הלול בקצה הרחוב והחמור מהצד השני של המושב… איך אני ארדם ככה?

מדליק את האור, צד את היתוש ועוד ארבעה חברים שלו, מסדר את השמיכה שתחזור אל תוך הציפה שלה, מכבה את האור.

אחרי שעה מבולגנת כזו הצמחונית נכנסת למיטה, עושה קצת רעש, מזיזה דברים, עוצמת עיניים ואחרי 20 שניות היא כבר ישנה. מעצבן!!!

Lying here and staring at the ceiling
Waiting for a sleepy feeling

פורסם בקטגוריה הגיגים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

6 תגובות בנושא לא נרדם

  1. מאת יובל‏:

    Join the club
    אצלי זה אותו סיפור, האישה עוצמת עיניים ונרדמת…
    אני? את חצי הלילה מעביר כדי רק לנסות להירדם…

  2. מאת רוב הזמן‏:

    "אתם יודעים למה אי אפשר להרדם בארץ הזאת? בגלל הסורים! הם כאן!"
    https://youtu.be/ThWmmsmE7WU?t=269

  3. מאת עודד‏:

    אח… ברונו נומרו אונו…
    נפלא!
    מפנה אותך לזה: https://shpondra-7sfiw1eob4.live-website.com/2010/12/fish-vs-dinosaurs/

  4. מאת רוב הזמן‏:

    הפוסט הזה על הדגים הוא הסיבה שמצאתי את הבלוג הזה…
    אנקדוטה #1 – אני מדען שבתקופה האחרונה התחלתי לחקור תקשורת קולית בין דגים (זה לא שדגים לא יודעים לדבר, זה אנחנו שלא יודעים להקשיב). לפעמים אני מראה את הפרק הזה של ברונו כשאני מרצה לסטודנטים… בעבר חקרתי תופעות בהן חשוב להסתכל על ההתפלגות ולא רק על הממוצע ואז הייתי מראה את הקטע עם ג'פרי מהפרק על סטטיסטיקה.
    אנקדוטה #2 – הקטעים של ברונו ביוטיוב הם למעשה הקלטות שלי! בזמנו הקלטתי בזמן אמת על קלטות וידאו, והיו לי קלטות עם ברונו (שתי העונות), י שוורץ, סיפורה של רקדנית, התוכנית בה בראבא מנצח על תזמורת, תוכנית של בראבא ממלחמת המפרץ ועוד. מתי שהוא חבר שלי לקח את הקלטות כדי להפוך אותן לדיגיטליות ומאז נעלמו עקבותיו ועקבות הקלטות. ואז צצו הקטעים ביוטיוב שהם בודאות ההקלטות שלי בגלל שהפאשלות שלי נמצאות שם – למשל, החיתוך של הפרק על הסטטיסטיקה וההפרעות בפרק הסיום.

  5. מאת עודד‏:

    ענק!!
    אגב, ראיתי שברדיו הקצה חוגגים באוגוסט 30 שנה ל-י. שוורץ

  6. מאת עודד‏:

    https://www.kzradio.net/shows/seashell/50856
    התכנית מרדיו הקצה

השאר תגובה