הטברנה של LOGAN

לכבוד יום הנישואין השלישי שלנו (של אשתי ושלי) החלטנו לצאת למסעדה. היינו באזור וושינגטון (DC) ולכן אחי לקח על עצמו את המשימה של למצוא מסעדה נחמדה באזור (משום שהוא מתגורר בוושינגטון). הוא המליץ על Logan Tavern. מסעדה עם מבחר גדול של אוכל, אלכוהול ואוירה נחמדה.

 DSC09065

המסעדה נמצאת ברחוב 1423 בוושינגטון. הרחוב מלא בכל מיני מסעדות, פאבים, ברים, מכוני כושר, ובתי קפה אקסקלוסיביים. DC, הקיצור בו משתמשים תושבי האזור, קרובה מאוד להכיל 100% רווקים ורווקות אשר עובדים במשרדי הממשלה וכל מיני משרדים אשר תומכים במשרדי הממשלה. המשפט הקודם נאמר לשם העובדה שהבן שלי כנראה היה התינוק היחיד ברדיוס של 100 מייל. בכל פינת רחוב אנשים בהו בו כאילו נפל מהירח, או איך מייצרים ילד כזה מדהים. אני כבר מכור, אבל עצרו אותנו מספיק אנשים באמצע הרחוב והודיעו לנו שהבן שלנו באמת מדהים. טוב, בואו נחזור למסלול… המסעדה…

  DSC09064

נכנסנו לחלל ראשוני עם אור מעומעם אבל מספיק לפאב. בגלל האור בשניות הראשונות לוקח זמן להבין מה באמת יש מסביב ומי נגד מי. בחלל היו ממוקמים הבר, ועוד שולחנות עם כיסאות מרופדים. המלצרית לקחה אותנו לחלל שני ויותר שקט מהראשון. גם כאן האור היה מעומעם. הושיבו אותנו ליד חלון הפונה לרחוב ע"מ שנוכל להתעניין בכל העובר ושב. אני ישבתי מול עמוד עם 3 פוחלצי קרניים של צבי… מגניב. אחרי שקבלנו תפריטים כולם הביטו בי בציפייה לדעת מה היין שנשתה הערב. ובכן, בחרתי בפינו נואר מקליפורניה. DSC09047 היין הוא Chalone Vineyard Monterey County Pinot Noir 2009. צבעו בורדו מעט בהיר, עם ארומה של דובדבן, תבלינים, מעט עץ אלון וקסיס. בין טעמיו היו דובדבן, אשכולית, אלון ועור, עם גוף קל וסיומת קצת חמוצה. היין התאים לאוכל ואין ספק שנהנינו ממנו.

שתי המנות שהיוו את עניין הערב היו ה- Steak Au Poivre, וכמובן ההמבורגר שלי (פשוט רציתי ללכת על בטוח). הסטייק בא (בעצם הביאו אותו, אם אתם רוצים להיכנס לקטנות) עם רוטב יין סמיך וטעים. הרגשתי כאילו לקחו יין והסמיכו אותו למרקם ריבה. הרוטב לא היה מתוק בכלל אלא היתה לו קצת מהתפיסת חך, כמו שיש בשתיית יין. הסטייק היה עסיסי עם טעם טוב של בשר בקר. סטייק איכותי. הפירה כתוספת היה טעים וקרמי ביותר.  לשם שינוי הוספתי פטריות מטוגנות להמבורגר. בשר טעים ועסיסי. בקשתי מידת עשייה medium-rare, ואכן זה מה שקבלתי, מדמם במקצת. ממש היה מצוין.

 DSC09055  Bistro Steak Au Poivre

 DSC09054 בינתיים אני נתקל ב”תופעת המלפפון חמוץ" רק בארה"ב

כל ביס שני העפתי מבט לקרני הצבאים, וחשבתי לעצמי – "מתי כבר ייצא לי לאכול איזה סטייק צבי או המבורגר צבי?". לא יכולתי לענות לעצמי משום שלא היה לי מושג, אבל את ההמבורגר סיימתי ובכך גם את מחשבותיי הקולינריות ארוכות הטווח.  הצ'יפסים היו טריים ולא ספוגים בשמן ונתתי להם ציון 7.5 מתוך 10. 

כולנו נהנינו מהארוחה, במיוחד כשבני המדהים ישן כמו תינוק בעגלה…

 DSC09058

אתר הטברנה – www.logantavern.com

 

English version

אודות יובל

לבלוג זה הביוגרפיה שלי לא כל כך מעניינת כרגע אבל אני כן יספר על איך בעצם נהייתי חובב אוכל ויין (וכמובן גם הרבה דברים אחרים). את מלוא הקרדיט אני חייב בעצם לבעל הבלוג, שמו עודד. הכל התחיל ביום אביבי בצהרים בזמן הלימודים כאשר התבטל לנו שיעור ולא היה כל כך מה לעשות. עידן, אשר יככב בעוד כמה קטעים במהלך הבלוג, הציע שנעלה למשגב עם לבקר את חברינו החדש בסביבה הטבעית שלו. הריחות היו מופלאים למרות שעכשיו אני לא זוכר ממה היו, אבל כפי שאני מכיר את עודד היום זה בטוח היה לחמניות עם עגבניות מיובשות ובזיליקום או עוגיות שוקולד עם אגוזים וצימוקים. ככל מארח טוב עודד הציע לנו משהו לשתות והוא הציע לנו קפרניות. זאת הייתה קפרניה שאני עדיין לא שוכח, ועל בטן ריקה עשתה למצב רוחי נפלאות. המשכנו הלאה לעוד כמה ליקרים כאשר גם בניהם היה לימונצ'לו אלוהי שעודד עשה במו ידיו, משהו מדהים שסובב לי את הראש עוד יותר וכנראה אחד הליקרים שבדיעבד הפעיל אצלי גם כן את יצר היצירה. באיזשהו שלב גם טעמנו פורט מצוין מאוסטרליה, פורט שעד היום עודד מהלל ורוצה ממנו עוד, עקב כך שכנראה סיימתי לו את הבקבוק בשלוק אחד (הדעות בין הנוכחים עדיין שנויות במחלוקת). מלאים בבצק מעולה ואלכוהול מעולה גם כן, בכל זאת היינו חייבים לחזור וללמוד. בשארית היום נכחתי אבל לא באמת הייתי שם. קפיצה הלאה... על האש ראשון עם החבר'ה היה סטייק עין מהסופר ועוד איזה המבורגר בסגנון אמריקאי. אני חושב אחורה וחושב לעצמי על איך לא הקאתי את הג'נקפוד הזה, אני פשוט עדיין לא מאמין שהקיבה שלי עיכלה את ה"בשר" שאכלנו. לאט לאט המושג "חבר'ה" הצטמצם וככל שבילינו קצת יותר זמן ביחד הארוחות שלנו נעשו מהטובות ביותר, כלומר אין בעצם איך לטעות – בשר מעולה, אלכוהול מצוין וחברה אגדית. גם כאן עודד נכנס לתמונה בתור אחד מהמובילים של השינוי הדרסטי באיכות האוכל שבלסנו. אין ספק בעניין כאשר אני אומר שהכל למדתי מעודד. אני גם יודע שיש עוד הרבה יותר שעוד לא למדתי ממנו. במהלך הזמן כמובן שגם לי צצו כמה רעיונות טובים בקשר לכל סוג של אוכל או כל פתיחה של בקבוק יין, אבל בשביל זה כבר תצטרכו להתעמק בכתוב בבלוג. מילה אחרונה – אזהרה. כאשר אתם קוראים את הבלוג בבקשה לסדר דלי לריר שיטפטף, כי אם אתם תקומו ולא תשימו לב אתם תחליקו ותשברו ת'ראש, וחבל.
פורסם בקטגוריה ארה"ב, ביקורת מסעדה, בשר, יין. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

8 תגובות בנושא הטברנה של LOGAN

  1. מאת דני‏:

    לא הייתי שם, אבל לפי מה שראיתי באתר, המקום חייב להיות מעולה. מיטב המנות של המטבח האמריקאי המעולה.
    ד"א, המיקום המדוייק הוא רחוב P מספר 1423 NW. חשוב להוסיף את ה-NW, כי אחרת אפשר לגמור ב-DC לא עם סטייק אלא בתור סטייק.

  2. מאת דני‏:

    ד"א, לא נסית את אחת הבירות? יש להם תפריט בירות נפלא.

  3. מאת עודד‏:

    יובל בחור אחראי, הוא לא מערבב את הדגנים עם הענבים. כמעט.

  4. מאת יובל‏:

    דני, צודק לגבי ה- NW. את האמת העפתי מבט חטוף על הבירות אבל לא הזמנתי שום דבר. וממש לא ניסיתי להיות אחראי מידי באותו הערב…

  5. מאת Miki‏:

    If you thnik this Logan Tavern is good than I cant wait til you write about Rays.

  6. מאת יובל‏:

    I've already written the post about Ray's, but I'm waiting a day or two to post it. It was so hard to write about it when it happened so long ago. I wish I was there to go there again and have a couple of steaks.

  7. מאת איזאק‏:

    שלום נהנתי מאוד מהכתבה אבל אם אפשר לצרץ תמחור פחות או יותר תודה

  8. מאת יובל‏:

    איזאק שלום. מחירי המנות בפוסט הם 20.50$ לסטייק, ולהמבורגר 10.25$ עם תוספת של 1$ לפטריות. מחיר הפינו נואר הינו 33$. אני מצרף לך את תפריט היינות וגם את תפריט האוכל. בנוסף, כשאתה פותח את הלינק של המסעדה, כתוב menus מצד שמאל מעלה, שם תוכל למצוא הכל.

    http://www.logantavern.com/_menus/WineList.pdf

    http://www.logantavern.com/_menus/Dinner.pdf

השאר תגובה