הדגים השמידו את הדינוזאורים

IMG_7890

"הדגים הם הרוב הדומם. כדור הארץ מורכב מ-70% מים. אנחנו חיים על אי קטן מוקף דגים רבים. הדגים היו כאן תמיד, הרבה לפנינו והם ישארו הרבה אחרינו. דגים הם גלגול של צדיקים. כמה צדיקים אכלנו השנה ולא רואים עלינו?

הדגים השמידו את הדינוזאורים. הם ישבו מולם, נעצו בהם עיניים ושתקו. שנים! הדינוזאורים השתגעו מזה וויתרו.

דגים בריאים כי הם אוכלים דגים ודגים זה בריא. זה מלא יוד וזה לא כבד בבטן. לכן הדגים לא שוקעים. והם רגועים. הם לא יוצאים לכבוש מדינות, לשדוד קונכיות, למשוך לבנות בצמות.

זה לא שדגים לא יודעים לדבר, זה אנחנו שלא יודעים להקשיב. זה שדגים שותקים, זה לא אומר שאין להם מה להגיד. יום אחד הקרפיונים יפתחו את הפה. זוכרים את המבול? היחידים שחגגו זה הדגים, רקדו על הגגות! הם כבר שנים מסתובבים עם תכניות בכיס. הנקמה הגדולה, "מבצע פילה", הם קוראים לזה.

2000 שנות גפילטע פיש עשו את שלהן. החזרת גמרה אותם. ולמה לעטוף דגים בעתון? תראו לי עוד חיה בטבע שהיו עוטפים אותה בעתון ולא היתה מתקוממת.

הנקמה הגדולה בעוד 4 שנים בדיוק. הם יגיעו משלושה צירים: חוף ניצנים, חוף ראשון והצ'ק פוסט. דבר ראשון הם ישחררו את האחים שלהם הכלואים בסופר ואחר כך הם יתפסו אותנו עם המכנסיים למטה. המסיכות לא יעזרו!

"דגים זה בריא… בלי כולסטרול…", 3 שנים בדיוק! שלא תגידו שלא ידעתם!"

 

ברונו / שלמה בראבא

פורסם בקטגוריה אותי זה מצחיק, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

4 תגובות בנושא הדגים השמידו את הדינוזאורים

  1. מאת מאיה‏:

    אולי ימצאו גם שאריות דגים על העצים בכרמל, אחרי שלקחו מים מהים לכבות את השריפות…

  2. מאת עודד‏:

    קשה להאמין שלא ימצאו.

  3. מאת יעל‏:

    אח, ברונו. מבריק ועדכני גם היום.
    היום תוכנית שכזו לא היתה מקבלת בדל צ'אנס בערוץ 2 הממוסחר עד זרא.

  4. מאת עודד‏:

    נכון וחבל. לשמחתי הקלטתי את כל הפרקים (גם החדשים יותר) והיה כיף מאד לשקלט אותם. מצאתי מעט מאד ציטוטים מברונו באינטרנט ואני שמח להוסיף.

השאר תגובה