מנדוזה, היום ה-14, 10/1/2008, והרבה תמונות

יובי 098 (95) I packed my backpacks for my bus ride to Puerto Iguazu later on today. I arrived at 16 o'clock for my reservation at The Vines of Mendoza. I said hello to Yael and walked into the air conditioned bar room. My wine server for today was Pedro, a nice guy. Because I already made my mark in the last couple of weeks, Pedro said I could choose any wine from the 3 flights that I could have. I picked 3 wines and  Pedro recommended another two. The first wine was a Cabernet Sauvignon 2002 Reserva from Hacienda del Plata. The wine had amazing aromas of cherry, strawberry, cheese and light oak. Flavors included wild berry, oak, and tobacco with a round and dry oaky finish. I really loved this wine.

label 1 (19) The second wine was from Gentile Collins, a Gran Syrah 2002. This wine had oak and vanilla aromas, together with flavors of plum and oak, with a fruity earthy finish. The next wine was a Cavas de Crianza Malbec 2005 from Bodega Clos de Chacras. The wine had great cherry, vanilla, and buttery aromas. The next Antucura blend of Cabernet and Merlot from 2004 had a nice fresh wild berry aroma with a cherry oak flavor. I couldn't resist for the fifth wine that I picked to be Carmelo Patti's Cabernet Sauvignon 2002. I love this wine and I don't think that I need to write anymore about it than I already have. Anyway, all these wines were free, so I couldn't resist paying some money for some more good wine. I decided that I would try 2 more glasses of wine. I decided to try a Malbec 2004 from Enrique Foster. It had amazing aromas of wild berry, earth and nuts. The wine had a medium body with flavors of plum,label 1 (24) oak, berry and a smooth fruity finish. I really enjoyed this wine. Pedro recommended my next glass would be from Qaramy, Pachahuasi 2005, a blend of Malbec, Cabernet Sauvignon, and Syrah. It was a tasty blend, no other words are needed. After paying for my wine I thanked Pedro and Yael for the great evening, my last one in the city of Mendoza.

Arriving in, staying, bike riding, talking, laughing, meeting, eating, drinking, drinking, and more drinking, were one of the greatest experiences of my life being in and around the city of Mendoza. I had such a great time that I cannot even start to explain my huge appreciation to all the great people that I have met during my stay in Mendoza. All people were helpful, generous, kind, happy, and understanding. I can't wait to come back and do it again.

ועכשיו לכמה תמונות נוספות מאזור מנדוזה.  יש המון תמונות מדהימות מהתקופה במנדוזה.  אני אנסה לקצר אבל לא מבטיח שאני אוכל.  היה כ"כ מדהים שאני באמת רוצה שתנסו להיכנס לתמונות ולחיות אותם. 

יובי 098 (71)

כבר ביום הראשון במנדוזה החתול הזה כיכב בתנוחתו אצל דון הוגו (איפה ששכרתי את האופניים במייפו).

תמונות יובי 056 

עוד תמונת כוסות ביקב טמפוס אלבה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  יובי 098 (8)

באחת הרכיבות שלי מאזור מייפו לאזור לוחן דה קויו.

 יובי 098 (9)

מי שזוכר, ביום ה-8 יש עוד תמונה של דוגמא קטנה.  ביקב סאלנטיין בעמק האוקו, יש דוגמא של בערך 4 מטר מרובע. הדוגמא מראה את הבציר, את השינוע, ואת שאר העבודות שמתבצעות ביקב במאה ה-19. 

  wine tastings

למי שמצליח לקרוא משהו, אז ככה בעצם בצעתי את רשימות היין שלי בתקופת מנדוזה.  היו לי כ"כ הרבה ניירות כאלה שפעם אחת כמעט טבעתי בהם. הפס הירוק באמצע נעשה אחרי שהכנסתי את כל הנתונים למחשב בארץ.

 label 1 (14) טורונטז מעולה מיקב פמיליה די תומאסו. בבוקר למחרת הורדתי את ה"מטבע" מהבקבוק.  דרך אגב, GAMELA זה סל בספרדית.

 יובי 098 (31)

חדר החביות בפינקה לה סליה בעמק האוקו.

יובי 098 (33)

אזור מכלי הנירוסטה של פינקה לה סליה. כל מה שרואים בתמונה שמור לעשיית היין הכשר שהיקב מייצר.

 יובי 098 (18)

כרמי יקב פינקה לה סליה עם רכס האנדים האדיר ברקע.

יובי 098 (54)  יובי 098 (55)

בארגנטינה טפטוף ישראלי מככב (גיורא, תפסיק כבר לבכות, לפחות שמתי את התמונה שלך במקום הראשון).

 Argentina 038

עוד זווית צילום של יקב או'פורנייה בעמק האוקו.

 יובי 098 (66) שולחן וכיסאות מחבית יין ביקב דוליאום.

 תמונות יובי 121 רכב שטח מיושן ביקב לופז במייפו.

 תמונות יובי 123ביקב לופז שיפצו חביות גדולות ישנות בשביל אטרקציה תיירותית. עליי זה עבד.

 יובי 098 (77)כרמים בצד השני של הכביש מול יקב פאמיליה זוקארדי.

 Patti logo אחד מהמלבקים הכי טובים שטעמתי.  כשאני אחזור למנדוזה, עוד לפני שאני אבקר את סניור פטי, אני נכנס לחנות וקונה בקבוק מלבק כזה, קונה סטייק גדול במכולת, מכין גחלים, ו… הבנתם לא?

 wineries to visitאז לאן?  לשם…  רשימת היקבים באזורים השונים. היו לי 3 דפים כאלה.

 תמונות יובי 071 כרמים.

 תמונות יובי 101בתקופת מנדוזה גם הסתובבתי בעיר בכל מיני אתרים היסטוריים וגם במזרקות. הגבעה הזאת פשוט מדהימה.

 תמונות יובי 094 האנדרטה. גנרל מרטין יושב על הסוס מקדימה.

 תמונות יובי 085 אם אני לא טועה זו PLAZA ESPANA, אחת מהמזרקות הרבות שיש בתוך העיר.

 map_of_mendoza מפת מנדוזה. האכסניה שלי הייתה למטה ומימין לתחנת האוטובוס המרכזית.

 תמונות יובי 112יום אחד טיילתי להר הכי גבוה בדרום אמריקה. לצערי לא ראיתי אותו כי הוא התחבא מאחורי עננים. למה יש לי חור בחולצה? זה כבר סיפור אחר לגמרי…

טוב, נראה לי שזהו זה ולא אחרת. אין לי מספיק מילים לשבח את מנדוזה. כל מה שאתם יכולים לעשות זה להאמין לכל מילה. סיכום קצר בקרוב…

 

אודות יובל

לבלוג זה הביוגרפיה שלי לא כל כך מעניינת כרגע אבל אני כן יספר על איך בעצם נהייתי חובב אוכל ויין (וכמובן גם הרבה דברים אחרים). את מלוא הקרדיט אני חייב בעצם לבעל הבלוג, שמו עודד. הכל התחיל ביום אביבי בצהרים בזמן הלימודים כאשר התבטל לנו שיעור ולא היה כל כך מה לעשות. עידן, אשר יככב בעוד כמה קטעים במהלך הבלוג, הציע שנעלה למשגב עם לבקר את חברינו החדש בסביבה הטבעית שלו. הריחות היו מופלאים למרות שעכשיו אני לא זוכר ממה היו, אבל כפי שאני מכיר את עודד היום זה בטוח היה לחמניות עם עגבניות מיובשות ובזיליקום או עוגיות שוקולד עם אגוזים וצימוקים. ככל מארח טוב עודד הציע לנו משהו לשתות והוא הציע לנו קפרניות. זאת הייתה קפרניה שאני עדיין לא שוכח, ועל בטן ריקה עשתה למצב רוחי נפלאות. המשכנו הלאה לעוד כמה ליקרים כאשר גם בניהם היה לימונצ'לו אלוהי שעודד עשה במו ידיו, משהו מדהים שסובב לי את הראש עוד יותר וכנראה אחד הליקרים שבדיעבד הפעיל אצלי גם כן את יצר היצירה. באיזשהו שלב גם טעמנו פורט מצוין מאוסטרליה, פורט שעד היום עודד מהלל ורוצה ממנו עוד, עקב כך שכנראה סיימתי לו את הבקבוק בשלוק אחד (הדעות בין הנוכחים עדיין שנויות במחלוקת). מלאים בבצק מעולה ואלכוהול מעולה גם כן, בכל זאת היינו חייבים לחזור וללמוד. בשארית היום נכחתי אבל לא באמת הייתי שם. קפיצה הלאה... על האש ראשון עם החבר'ה היה סטייק עין מהסופר ועוד איזה המבורגר בסגנון אמריקאי. אני חושב אחורה וחושב לעצמי על איך לא הקאתי את הג'נקפוד הזה, אני פשוט עדיין לא מאמין שהקיבה שלי עיכלה את ה"בשר" שאכלנו. לאט לאט המושג "חבר'ה" הצטמצם וככל שבילינו קצת יותר זמן ביחד הארוחות שלנו נעשו מהטובות ביותר, כלומר אין בעצם איך לטעות – בשר מעולה, אלכוהול מצוין וחברה אגדית. גם כאן עודד נכנס לתמונה בתור אחד מהמובילים של השינוי הדרסטי באיכות האוכל שבלסנו. אין ספק בעניין כאשר אני אומר שהכל למדתי מעודד. אני גם יודע שיש עוד הרבה יותר שעוד לא למדתי ממנו. במהלך הזמן כמובן שגם לי צצו כמה רעיונות טובים בקשר לכל סוג של אוכל או כל פתיחה של בקבוק יין, אבל בשביל זה כבר תצטרכו להתעמק בכתוב בבלוג. מילה אחרונה – אזהרה. כאשר אתם קוראים את הבלוג בבקשה לסדר דלי לריר שיטפטף, כי אם אתם תקומו ולא תשימו לב אתם תחליקו ותשברו ת'ראש, וחבל.
פורסם בקטגוריה English, ארגנטינה, יין, יקבים, מדריכים, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא מנדוזה, היום ה-14, 10/1/2008, והרבה תמונות

  1. מאת עודד‏:

    ברוך שובך!
    אחלה תמונות. אחלה טיול…
    למה יש לי חור בחולצה?

  2. מאת יובל‏:

    החור בחולצה מהרעידת אדמה בפרו.

השאר תגובה