היה שלום ותודה על כל הלחוח

Beer Bazaar - Lahouh Pizza4

אנחנו, במשפחה שלנו, אוהבים את הביר בזאר וביחוד את הסניף בשוק הכרמל. הצוות תמיד יעיל וחברותי, אני נהנה מאד מהבירות הטובות מחבית והאינדיאניות, כשמציעים להן לנסוע לשוק הכרמל, הן שואלות מיד אם אפשר ללכת לאכול פיצה-לחוח בביר בזאר.

Beer Bazaar - Lahouh Pizza2

בפעם הראשונה שבקרנו שם יחד, פיצה על בצק לחוח היתה בתפריט (32 ₪). היו פיצה רגילה עם גבינה ופיצה טבעונית עם בטטה, סלק וטחינה. מאז, כמו גוזלים שעברו "החתמה", פיצה-לחוח זה רפלקס מותנה. בכל ביקור בשוק אנחנו מקפידים לעבור שם ואם הגענו מוקדם מדי, חוזרים בסוף הסיבוב לראות אם המקום נפתח כבר. הלחוח עדיין בתפריט, אבל לא כבסיס לפיצה, אלא כקינוח עם נוטלה (24 ₪).

Beer Bazaar - Lahouh Pizza5

לשאלתי מדוע הלחוחיות כבר לא בתפריט ענה צחי הביר-בזארי שהלחוח לא מגיב טוב להקפאה והפשרה, עולה יותר מהבצק של הפיצה, והוא רך ומפתיע אנשים שמצפים לבצק אפוי. ובכל זאת, הוא זוכר אותנו ומסכים בכל פעם להכין לנו פיצה-לחוח, על אף שכבר הרבה זמן היא לא בתפריט.Beer Bazaar - Lahouh Pizza3

בביקורנו האחרון בשוק גילינו שגם צחי כבר לא נמצא. בקבוק הליקר שהבאתי בשבילו כאות תודה חזר אתי הביתה וחבילת הלחוחים שקניתי בשוק במיוחד למקרה קיצוני כזה הועברה למטבח, שם הכינו לנו בפעם האחרונה פיצה-לחוח, לשמחת האינדיאניות.

“Mr Bond, they have a saying in Chicago: 'Once is happenstance. Twice is coincidence. The third time it's enemy action'.”   / James Bond – Goldfinger

או שהפעם השלישית פשוט מעידה על דפוס התנהגות

Beer Bazaar - Lahouh Pizza7

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בירה, פיצה. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

4 תגובות בנושא היה שלום ותודה על כל הלחוח

  1. מאת ע‏:

    זה באמת נראה לחוח מדי בשביל פיצה

  2. מאת עודד‏:

    אל תסתכל בלחוח, אלא במה שיש עליו (ולידו)
    זה נפלא – פריך קלות וכיף שזה אוורירי.

  3. מאת דני‏:

    לחוח עם נוטלה נשמע מפחיד מאוד, למרות שגיל חובב גרס שאינגרה הולך עם נוטלה (טוב, משהו צריך לנטרל את החמיצות המטרידה של הלחם המעניין הזה).

  4. מאת עודד‏:

    נוטרלה.
    אני חושב שלחוח מסתדר כמעט עם כל טעם.

השאר תגובה