אווה ובתיה

אחותי ספרה לי על קונדיטוריה טובה ברמת ישי במרכז המסחרי הישן. המקום נקרא על שם שתי סבתות – אווה ובתיה.

Eva and Batya1

(מכל טוב הארץ)

לא נותרה ברירה, נגשנו לבדוק. המקום קטנטן עם שולחנות פזורים בחוץ. הוויטרינה גדושה במאפים מפתים מאד וכל שנותר הוא להצביע ולומר "אני רוצה מזה וזה וזה וזה וזה וזה, פלוס זה וזה ואספרסו כפול, בבקשה!"

Eva and Batya1a

(מצד שמאל למטה – דשא של שום)

העמסנו סלינו על כתפינו ויצאנו לטיול ופיקניק באזור יער האלונים שבין אלוני אבא לבית לחם הגלילית. התפרקדנו באחו של שום בר (שום משולש), בינות לרקפות, כרכומים ועורבנים שחורי כיפה שהתעניינו מאד במתרחש.

Eva and Batya 2a

פרשנו את השלל על שקיות הנייר ואז הצמחונית שאלה בקולה הווקאלי: "אתה חושב שנצליח להשתלט על כל זה?"

And I was like: “Pshh… girl…”

הכל היה טעים מאד. המאפים על בסיס בצק עלים היו מופלאים. במאפי הגבינה והירק שילוב הטעמים היה מוצלח מאד, אם כי הבצק היה מעט משעמם לטעמי, קצת כמו חלה פשוטה. היה נחמד אם הקמח הלבן היה מדולל קצת במלא או כוסמין, כדי להעשיר את הטעם, המרקם והבריאות. טוב, צודקים, לא חשוב בריאות. אבל הענין בפה חשוב.Eva and Batya5

(גולת הכותרת – בצק קרואסון ממולא אפרסמון, מנצ’גו, עלים ובלסמי מצומצם)

בינתיים הספקנו להיות שוב ולטעום עוד דברים מאד מאד טעימים. אחותי ממליצה במיוחד על עוגיות השוקולד וחמאת בוטנים. בשישי בבוקר עמוס למדי, אבל הצוות יעיל ואדיב.

Eva and Batya2

(השומרת בכניסה לקונדיטוריה: “אנשים טובים, אני חתולה ומזה כחמש דקות לא בא דבר אל פי. אנא עזרו לי.”)

 

אווה ובתיה

מעלה ההרדוף 32, רמת ישי

שימו לב, המקום פתוח בימים ד’-ו’ בשעות 8:00-14:00

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בצק. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא אווה ובתיה

  1. מאת דני‏:

    עוד ויטרינה אטרקטיבית. בכל פעם שאני עובר אצל דוד לאור אני מתפלא איך מנקודת מכירה שנראית כמו מערת עטלפים יוצאים מאפים כל כך טעימים. דרך אגב, גם אצלו הפטנט הוא לקחת ולברוח לפיקניק באחד ההרים הסמוכים.

  2. מאת עודד‏:

    בביקורנו האחרון אצל לאור ראינו שיש גם בקומה התחתונה של הבנין נק' חלוקה קטנה יותר, אבל עם מקומות ישיבה. עם זאת, אני מעדיף את יערות הסביבה.

השאר תגובה