ארז, חנן וסיני קטן

בקושי עבר חודש ושוב מצאתי את עצמנו בארוע עם קייטרינג של ארז קומרובסקי. בשעה טובה, לא ללא פקקים, הסיני הקטן התחתן. הכרנו בצבא: יחד קטרנו על המערכת, יחד הצחקנו אחד את השני בשמירות וביחד לבד הגענו באמצע הלילה רק שנינו לתרגיל נכס לאומי כלל ארצי. אז זהו, הוא התחתן! קול ששון וקול שמחה הנה נחליאלי בא! אבי החתן ברך ואמר – היה שווה לחכות! ואכן שווה היה.

under the table

אחרי החופה במרכז העיירה הציורית תל אביב שמנו טויוטתנו אל עבר רחוב בן אביגדור, למקום שנקרא פשוט 'אביגדור'. זהו משכנו של הקייטרינג 'ארז וחנן' של ארז קומרובסקי וחנן עזרן. טעמנו הרבה מאד סוגים של סלטים, תבשילים ומאפים יפים, טריים וטעימים למכביר, שאת חלקם לא זכרתי לצלם כי הייתי עסוק מדי בליהנות.

salads1

בצלוחיות הקטנות האלה היו סלטים שונים: צזיקי עם מקל בצק, פרוסות סברס, אטריות שעועית עם טטאקי טונה, סלט פפאיה, סלט קיסר וכמיטב המסורת הקומרובסקית, מכתש ועלי גדולים מבזלת שחיילת נחושה מעכה וערבבה בהם מסבחה של שעועית לימה עם עיטורי פלפל ירוק חריף, כמו שהראו בתכנית וונדר וומן, שצריך לעשות.

salads2

 pizza falafel

בשולחן אחר, ליד המטבח הגדול עם התנור הארבע-קומתי, נערמו פוקאצ'ות עם אנטיפסטי ירקות ופיצות יפות, מהן טעמנו פיצה עם ארטישוק וגבינה כחולה, פיצה עם תאנים ופיצה עם פלאפל! שככה יהיה לי טוב…

taboon

curry

על שולחן עוד יותר אחר הוגשו דגים עם מיני תבשילים: אורז לבן עם קארי של קישואים, ברוקולי ובמיה, כדורי אורז דביק (שנראו כמו ארנצ'יני) עם תבשיל פטריות ושאר ירקות ועוד אחד שזרח מפרחוני, שנדמה לי שהיה מעורב בו מנגו ירוק.

monkey bread

עוד אנחנו נחים מהארוחה ונהנים מקוקטייל של ג'ין, מלפפונים ונענע, חלפו על פנינו צמד המרגלים, נושאים מגש ארוך ועליו שלוש עוגות Monkey bread עם שובל ארוך ומשכר של קנמון. היה זה אות משמים שבישר את פתיחת עונת הקינוחים. סרנו מהר אל זירת ההתרחשות, לפני שיבואו כל המשפחה מהצד של הכלה ויגמרו לנו את המתוקים.

monkey bread and apple crumble

קראמבל תפוחים חם, טירמיסו שהוגש ברוב איטלקיות והורכב בצלחת רגע לפני הביס – חבר אחד עם סיפון יצק את הקרם, חברה אחרת טבלה בישקוטים בנוזל קפאיני כלשהו, חצתה ונעצה בקרם ובעזרת ברזלית (כן, כן) פזרה ענן של קקאו על הצלוחיות. כזה עוד לא ראיתי!

tiramisu2

(טובלת, טובלת, טובלת, טובלת כל היום…)

tiramisu1

אבל זה לא הכל. חושיי החדים, על אף האלכוהול הרב שגמעתי, אותתו לי שמשהו בשולחן הנירוסטה לא מבריק מספיק. החברה עם הברזלית איששה את חשדותיי, נתברר כי המצעית עליה הונחו צלוחיות הטירמיסו היתה עשויה משוקולד בשלושה טעמים שונים – פיסטוק, פטל (או תותים) ואגוזים (אולי). גם כזה עוד לא ראיתי ומסופקני אם עוד מישהו שם לב למרקם השונה של השולחן. מוזר ומעניין בעולם!

creme brulee

ברם, את כל הנסים והנפלאות הללו הייתי מוכן להחליף בקינוח האחרון – קרם ברולה עם רוטב קרמל בננות. וואו!

creme brulee1

צ’מעו, דברים טובים מתבשלים אצל ארז וחנן.

 

ואסיים במשפט סיני ידוע בציבור:

זה לא חסכוני ללכת לישון מוקדם כדי לחסוך בנרות, אם התוצאה היא תאומים.

 

מזל טוב לזוג הצעיר!

פורסם בקטגוריה ביקורת אירוע, ביקורת מסעדה. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

3 תגובות בנושא ארז, חנן וסיני קטן

  1. מאת דני‏:

    יחד עם האירוע ביקב אין ספק שמדובר באחד מחברות הקייטרינג המעניינות שיש בשטח. הרבה דברים שלא ראינו קודם. פיצה מתוקה עם תאנים אני מכיר ואפילו הכנתי בשבוע שעבר עם התאנים של סוף העונה.

  2. מאת אהרון‏:

    נראה כמו אירוע קולינרי מרשים, לא חתונה.

    מסור לסיני מזל טוב ואושר גדול מאיתנו.

  3. מאת הסיני הקטן‏:

    אני רק מצטער שלא הספקתי לאכול באירוע את כל התפריט… אם מישהו מתכוון להתחתן שם בזמן הקרוב ובונה תפריט צמחוני/חלבי/דגים כמו שלנו היה, שיזמין אותנו גם 🙂

השאר תגובה