טסט חוזר

לעזאזל!

הפעם לא עברתי במכה הראשונה. שוב הגיע ינואר ואתו הטסט השנתי. מסתבר שכשלא שמתי לב האוטו שלי התחיל לעשן ולא די בזאת, הוא מרשה לעצמו גם חופש בהגה. נו, בשביל מה זה היה טוב עכשיו, אינעל העולם? החלטתי לנצל את זמן המוסך כדי לסור אל סניף קפה לנדוור החביב עלי.

busterkeatoncar

כמו לפני שנה, עוד לפני שהספקתי להתיישב על הבר יירטה אותי מלצרית וכּוֹש עם קַס בידה. במרוצת השנה הספקתי להיות בלא מעט סניפים של קפה לנדוור ברחבי המולדת ואף לא אחד מהם השתווה בנעימותו לסניף רמת ישי. משהו נכון וטוב שקורה במקום הזה לא קורה באחרים. מאחורי הבר זיהיתי את הברמנית מהשנה שעברה והסקתי שהיא אחד הקודקודים של המקום. מסתבר שנועה היא שליש מהבעלים. שני השלישים האחרים הם אחיה, אחד גדול ואחד קטן.

שמחתי לגלות שברז הבירה שהיה גלמוד על הבר התרבה ועכשיו יש כאן בנוסף לגולדסטאר גם שני סוגי פאולנר. בירת החיטה הגרמנית אזלה למרבה הצער והברמן החל להסתבך עם החלפת החבית. בינתיים, תוך כדי עזרה לבחור, מזגה לי נועה מיוזמתה כוס עם גולדסטאר, לעידוד מצב הרוח. זו הפעם השניה שלי במקום ואין סיכוי שהיא זכרה אותי, זו היתה מחווה פשוטה של נחמדות טהורה. הברמן אמר ששווה לחכות לפאולנר, כי “מכוס ראשונה של חבית חדשה רק טוב יכול לצאת”. הוא צדק, איזה יופי של בירה – לא מסוננת, עם טעם עדין של תפוח ובמחיר שפוי (30 ₪ לחצי ליטר).

את סנדוויץ’ הרוסטביף (עדיין 47 ₪) הזמנתי הפעם בלחמניית חלה וזו היתה בחירה מצויינת, אם יותר לי לציין. רק חסר היה לי משהו חריף שהוא לא טבסקו. לא נורא, לא קרה כלום. אני עוד אשוב לשם. ולנועה ואחיה, ישר כח!

 landver

קפה לנדוור (מאז פוּפוּ)

אקליפטוס 1, מתחם סטריט מול, רמת ישי

04-6543321

 

alonisatree

היה לי

עוד די הרבה זמן להרוג בעוד הרכב שלי מאושפז במוסך, אז צעדתי אל עבר יער האלונים הסמוך. אלוני התבור המרשימים עומדים עכשיו בשלכת ובכל משב רוח עושים עשרות עלים יבשים את דרכם אל האדמה כשהם משמיעים קול עליז. בין האלונים ראיתי רקפות, כלניות, סביונים, חרדל, חובזה, פרות, עגלים ורועה. כשהפרות החלו לאגף אותי זזתי משם כשאני בודק היטב אם נשארו תפרחות טעימות של אספרג. לא נשארו.

 

חוזר לך ברח!

(שימו לב לטעות באיות השיר השני)

במוסך נפרדתי מ-1250 דרכמות (יצאתי בזול, עפ”י אבא שלי) ואת הטסט החוזר עברתי בהצטיינות יתרה. מדבקת 2016 חדשה לשמשה והיידה, הביתה! כדי לסגור מעגל, גם הפעם האזנתי בדרך לפוליס בהופעה חיה. כן, הדיסק מתעקש להשאר במערכת וכמו שזה נראה, הוא ייגרט ביחד עם האוטו בבוא היום.

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בירה, בירה במחיר שפוי, סנגביץ', עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

6 תגובות בנושא טסט חוזר

  1. מאת דני‏:

    אז הדיסק עדיין שם? טוב שלא בודקים את תקינות מערכת השמע בטסט. אני מנצל את הטיפול השנתי לביקור במקום קבוע: הגרנד קפה המוצלח. במקרה של טיפולים אני הולך לתומר.

  2. מאת עודד‏:

    מערכת השמע תקינה, רק הכריזה בעלות על הדיסק באופן עצמוני.

  3. מאת Eyal‏:

    טוב לדעת!
    כשאשוב במהרה מהגולה הדוויה שבגרמניה, וודאי אזדקק לשירותי הטסט שברמת ישי ולכל הנלווה…:-)

  4. מאת יובל‏:

    לאחרונה בקרתי בקפה לנדוור ברחוב דיזינגוף בתל אביב. אחלה מקום. אווירה מעולה ושירות מצוין.

    אם הייתי יודע שאתה ברמת ישי אולי הייתי בא ואומר לך שלום… וגם קונה ד"ר פפר במרכול הקבוע…

  5. מאת עודד‏:

    שבחתונה שלך יגישו ד"ר פפר!

  6. מאת עודד‏:

    לא תאמינו, הדיסק יצא!! תקרית של ניתוק הסוללה וחיבורה מחדש עורר ברדיו-דיסק רעש שלא שמעתי כבר הרבה זמן ובאופן אינסטינקטיבי לחצתי על כפתור הוצאת הדיסק והוא יצא! איזה חמוד, התגעגעתי אליו. עכשיו אני חוכך איזה דיסק אחר אני רוצה לשמוע בלולאה בשנים הקרובות.

השאר תגובה