לנדוור דיפנדר :-)

עברתי טסט! עכשיו אני רגוע. הלחץ הזה בכל שנה מחדש לא עושה לי טוב. האוטו יעבור על הסיבוב הראשון, או שיגרדו לי כל מיני טיפולים דחופים ויקרים לעבור, נוסח "החוק השתנה ואתה צריך להדביק מחזירי אור חדשים, לבן ואדום כבר לא באופנה, השנה צהוב ואדום זו הצעקה האחרונה בכל אירופה"? אז מה לעשות, להסתכל לבודק בעיניים או להצניע לכת? רק שלא ישים לב למשהו שלא בסדר. אני מוותר על המחשבה להסיח את דעתו בשיחת חולין על החומוסיה החדשה ממול ומקווה שלא תתתחוור בעיה של פליטת גזים. בחיי, אני מרגיש שאני מסתיר משהו, אפילו שאני לא. אבל זהו, זה נגמר, יצאתי זכאי! הא! ידעתי שיהיה בסדר… לא אחשוף כאן את כל התכסיסים שלי לעבור טסט שנתי במכה הראשונה, רק אספר שאחד מהם קשור בלוחית הזיהוי הקדמית וכולל טוש שחור בלתי מחיק.

 

(משייף דגם המנוע ומספר שלדה, מאפס ספידומטר ורושם בתעודה. הוא מחפש לו צרות…)

אני יוצא אל האור עם המדבקה הנכספת, לעבר עוד שנה של תקינות פנומנלית. בשבוע שעבר הפקרתי שני קילו ש"חים על טיפול 10,000 (שאני עושה, אגב, כל 20,000) וטיימינג, אז באופן כללי-גנראלי, אני מרגיש בטיחותי ובטוח, ואם יעצור אותי שוטר לבדיקת פתע, יש לי חסינות. אומר לו בלי כל חשש "חביבי, אני עברתי טסט, אני!", עוד באירופה…

יצאתי זורח ורגוע מהמכון למבחני טסט וחיפשתי משהו שישיב מעט את נפשי וירעננני לעת בוקר, רצוי בתחום הקולינריה, רצוי מעולם הבירה, עדיף מחבית, ארבע אותיות, מתחיל בגימל.

הסנדוויצ'יה נראתה לא בלתי מעניינת, אבל הדודים בקשו אותי לשוב בעוד 5 דקות, כשיגמרו להבריק את הוויטרינה. אין דבר, ממול קלטתי את קפה לנדוור. על הסניף הירושלמי במתחם התחנה הראשונה כתבתי בעבר וזכרתי שיש להם בירה מחבית שנמזגת במשך כל היום.

landver defender

ברבע אחרי 10 בבוקר התיישבתי כהרגלי ליד הבר ועוד לפני שסקרתי את סביבתי נחתה לפני כוס מים עם פלח תפוז והברמנית החייכנית החזירה לי "בוקר טוב". הכנסת אורחים נעימה מאד, חשבתי, נכנס לו עובר ושב רנדומלי, עייף מתלאות הטסט ועוד לפני שפצה פיו מגישים לו מים, שיירגע. יפה.

התפריט נראה מעניין, יש בו אפילו סקציה טבעונית שאשמח לנסות בהזדמנות. הזמנתי בשמחה חצי ליטר של גולדסטאר מהחבית במחיר שפוי (28 ₪) וכריך רוסטביף (47 ₪). הנחמדה מהבר היתה עליזה וטובת לבב והשפריצה מנחמדותה לכל עבר, כולל עוגיות עם החשבון. היא והבירה עשו לי את היום ויצאתי משם מלא אופטימיות לגבי המין האנושי בכלל ואספרסו כפול בפרט.

 

IMG_7423b

בדרך חזרה הביתה, עם המדבקה של 2015 על השמשה הקדמית, האזנתי לדיסק של הופעה חיה של The Police. הצמחונית ספרה לי שבימי התיכון שלה סטינג היה מושא הערצתה, אבל עם השנים ולא מעט באשמת גלגל"צ, הקול שלו התחיל לעשות לה פריחה. הוא שר יפה, הבחור, אבל בהופעות הוא לוקח שירים של 2 דקות ומורח אותם על פני 7, כשהוא חוזר על אותה הברה שוב ושוב ושוב ושוב ושוב (ע"ע "אִיוֹ-יוֹ-יוֹיוֹ-יוֹ"). על כל פנים, נראה שפוליס ואני הולכים לבלות תקופה ארוכה ביחד, הדיסק מסרב לצאת מהמערכת באוטו, לחיצה על כפתור eject רק גורמת לו להתחפר עמוק יותר.

 

קפה לנדוור (מאז פוּפוּ)landver

אקליפטוס 1, מתחם סטריט מול, רמת ישי

04-6543321

 

 

 

ואלה סיומות השירים, בתרגום לעברית, לפי סדר הופעתם בהופעה:

האמת מכה בכל אחד, אוֹ אוֹ אוֹ, יוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹ, אוֹ אוֹ אוֹ, יוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹ, אוֹ אוֹ אוֹ, יוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹוֹ

יש חור בחיים שלי, כֵּ-, כֵּ-, כֵּ-, כֵּ-, כֵּ-, כֵּ-, כֵּ-, כֵּ-

אני לא יכול, אני לא יכול, אני לא יכול לעמוד בלפזר עלייך אגוזי לוז (losing you)

או, לא, לא, או, לא, לא, או, לא, לא, או, לא, לא, או, לא, לא, או, לא, לא…

מרגיש כל כך בודד. בודד. בודד. בּוֹ-בּוֹבּוֹ-בּוֹ, בּוֹ-בּוֹבּוֹ-בּוֹ, בּוֹ-בּוֹבּוֹ-בּוֹ, בּוֹ-בּוֹבּוֹ-בּוֹ

נשוווווווורת

נולד בשנות החמישיייייים

רוקסן, רוקסן, רוקסן, רוקסן, רוקסן, רוקסן, רוקסן

או, כֵּ-, כֵּ-, הא, כֵּ-, כֵּ-, כן, לי לי לי לה, כן.

לידך. לידך. לידך. לידך. לידך. לידך.

שמור על זה למעלה! שמור על זה למעלה! שמור על זה למעלה!

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בירה, בירה במחיר שפוי, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

4 תגובות בנושא לנדוור דיפנדר :-)

  1. מאת דני‏:

    נדמה לי שכבר כתבתי על המשמעות העברית של המלה לנדוור בגרמנית: צבא מיליציה או צבא עממי. שם מצחיק לבית קפה.
    אצלי הטסט והטיפול השנתי מתקשרים אל גרנד קפה הסימפטי שליד אזור התעשייה בי-ם. שם אני מעביר את הבוקר בשעה שהטחנות טוחנות. מה שכן, המנות שלהם כוללות יותר מדי סלט, חוץ ממנת הפנקייק.

  2. מאת מיכל‏:

    אהבתי 🙂
    ו.. לא שאני רוצה להסתבך עם כל מיני צמחוניות אבל חייבת להודות שמשפטים כמו "התפריט נראה מעניין, ויש בו אפילו סקציה טבעונית שאשמח לנסות בהזדמנות" – כשבאים ממך – מלחיצים אותי לאללה..!

  3. מאת עודד‏:

    הסירי דאגה מלבך, זה רק מתוך עניין קולינרי. כך למשל, גיליתי איך להכין "חביתה טבעונית" לצמחו-טבעונית שלי. ישבנו בלנדוור והיא קבלה ארוחת בוקר עם "חביתה" עשויה קמח עדשים כתומות. אודה ולא אבוש, היה לי טעים. זה דמה יותר לפנקייק, אבל היה אכיל בהחלט. ה"גבינה" שהגיעה עם הארוחה היתה איומה ונוראה.

  4. מאת מיכל‏:

    הסרתי ונרגעתי : )

השאר תגובה