Post Market

עוד סופ”ש נחמד במיוחד עבר עלינו במשוש תבל ובמרכזו יום שישי בשוק מחנה יהודה הצבעוני, הריחני, ההמוני, הרועש והמעניין תמידית. יום שישי הוא לא היום המומלץ לביקור בשוק להלך הסובל מצפיפות, אך באין ציפור שיר… אתם יודעים מה ההמשך.

colors

שמנו לב שהאננסים מככבים השנה. על פי גודלם הם ישראלים ומחירם כבר לא בשמיים.

 

אנשים

מישהו צריך לעשות משהו בנוגע לתופעת האנשים שעוצרים פתאום ונעמדים באמצע הרחוב ההומה של השוק, זה מפריע לזרימה. כמו כן, יש להגביל את רוחב עגלות הקניות ולקבוע סטנדרטי מקסימום לנגררים ידניים. המצב מצריך התערבות חוקתית.

 

 בצק

אחרי קפה טחון טרי בחנות התבלינים שבקצה הצפוני של השוק, על רחוב יפו, דגמנו מבחר מאפים טריים-עד-כדי-רותחים-מהתנור בקצה הדרומי של השוק, ברחוב אגריפס. בפעם הבאה ננסה את הבורקסים שברחוב הפתוח.

אגב, אם עוד לא חטפתם כוויה בלשון מפרוסה של זית, אתם לא יודעים מה אתם מפסידים.

 

צרפתי מצורפת

 הפטריות צרפתיות, הלואיזה מצורפַת.

 

רציתי לשבת בהמלצת דני במקום היווני וללגום פת אוזו, אבל הצמחונית חששה, ובצדק, אם יורשה לי לציין, שאם נשב וננשנש שם נגיע לטופולינו פחות מדי רעבים, אז ויתרתי לה הפעם.

בטופולינו היה כיף כרגיל ועל כך בהמשך.

 

פורסם בקטגוריה הגיגים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

4 תגובות בנושא Post Market

  1. מאת דני‏:

    שמתי לב לאננס, אבל היות ועד היום לא מצאתי שימוש לפרי הזה מעולם לא קניתי. שתי תופעות מוזרות ששמתי לב אליהן הן הופעתו מחדש של הפאקוס לאחר סיום העונה הקצרה ומספר דוכנים שמוכרים תאנים וסברס – גם כן לאחר סיומה הרשמי של העונה.

  2. מאת דני‏:

    רגע, לא הזכרת ששתית בירה בשוקא?

  3. מאת עודד‏:

    אכן ישבתי בשוקא בזמן שהצמחונית צדה בגדים. שתיתי את הסטאוט של שפירא. יש לי הרבה מה להגיד על האופציה לשבת על בירה באמצע היום במרכזי קניות, פוסט בדרך.

  4. מאת דני‏:

    מפתיע שהם היו פתוחים במשך היום. בד"כ הם לא פותחים לפני 9 בערב ולפעמים אפילו מאוחר יותר.

השאר תגובה