חונטה כלבבי, או איך הגעתי לטכניון עם ממוצע ציונים בקאנטים

הנה עוד מקום שפוי שכדאי לכם להכיר. בטכניון, אותו מיקום במרחב עליו אמרו ששם נפגשות כל העקומות עם כל המרובעים, קיים משטר בירות חיובי ביותר. אם ספרתי נכונה, יש בפאב החונטה – מסבאה סטודנטיאלית (כך התפריט) כ-12 בירות מהחבית ותפריט אוכל קצת יותר מבסיסי. דווח לי כי בדיוק עכשיו יש מעבר ספקים מטמפו לקוקה קולה, אז צפויים שינויים בבירות (אולי גינס באופק? גינס?). בינתיים, במקום גינס מגישים שם סלרה סטאוט, הבירה הסמיכה הנהדרת מקיבוץ גניגר, עם טעם בולט של קפה.

 

כשהגענו ביום חמישי בסביבות השעה 21:23 המקום היה לא בלתי מלא, אבל גם די מאוורר. אפלולית קלה ברשתית, באוזן ימין מוסיקה טובה לא-מחייבת-צעקות, ובאוזן שמאל, מהאולם הסמוך בוקעים שירי ריקודי עם של ארץ-ישרוּאל הישנה והטובה. מהחלון שבקצה שולחננו יכולנו להשקיף על רקדני העם עובדים על הצעד התימני שלהם. ככל שהערב התקדם וכוסות הבירה התרוקנו, המחזה נעשה ביזארי יותר ויותר. אם להשתמש במילותיו של סרג'יו קונסטנזה, אתה רואה מה אתה חושב שאתה רואה, אבל אתה לא רואה מה אתה באמת חושב. לקראת 23:00 המקום החל להתמלא ובמקביל המוסיקה החלה להעיק עלינו באוּץ-אוּציותה. בדיעבד מסתבר שבימי חמישי ושישי יש אווירת דאנס בר, אם אתם מבינים למה אני מתכוון.

14or12

(התמונות מעמוד הפייסבוק של המקום)

התרשמתי לטובה ממגוון הבירות, חלקן לא נדושות בעליל. ראיתי ברזים של טוכר, דליריום, גוסר, הובגובלין, פאולנר סלבטור, ליבירה וכמובן, סלרה. חצי הליטר היקר ביותר עולה 30 ₪, של הבלגיות המיוחדות.

ההמבורגר (34 ₪ בלי תוספות) הגיע די מהר ונראה מצוין. תוספות על ההמבורגר עולות 5 ₪ התוספת וצ'יפס עולה רק 8 ₪. הירקות מגיעים מסודרים יפה בצד, כדי למנוע קיטורים של ליצנים שלא אוהבים את המלפפון החמוץ או הבצל. הלחמניה יפה וטעימה מאד, אך מהסוג שמתפנצ'ר בביס השני וההמבורגר, גם הוא טעים למדי, אך מהזן המתפורר. כשעברתי את קו החצי החל המאבק להשאיר את כל הקציצה בלחמניה שעומדת להתרסק בעצמה אל הצלחת. לא מאד אסתטי, אבל טעים וכמו שאני אוהב.

השרות מצוין. מלצריתנו היתה חייכנית, מהירה, קשובה ולא מציקה וכשהיא היתה עסוקה, אחד החבר'ה מעבר לבר הגיע עם המנות.

מהמסך הגדול, הבמה וכלי הנגינה הפזורים בשטח הסקתי שמדי פעם יש פה הופעות והקרנות ואכן, עמוד הפייסבוק של המקום מאשר את הדברים. באותו עמוד גיליתי שלעתים מזומנות יש הנחות ומבצעים, כמו למשל, ימי חמישי עם “בנות ללא תחתית”. אני לא רוצה בכלל לחשוב מה זה אומר וכדי להמנע מפגיעה ברגשות והסתבכויות מיותרות עם החוק (גם אם הן אופנתיות), אני מעדיף שלא להכנס לדיון על כך, אבל ההנחה היא שזה משהו חיובי.

 

חונטה, מסבאה סטודנטיאלית

בירות מחבית: לא כל הברזים מעודכנים בתפריט וכאמור, בקרוב ייתכנו שינויים. המגוון גדול דיו בשביל להתאים לטעם של כל אחת ואחד.

מחיר חצי ליטר: 24-30 ₪.

אוכל: התפריט במרשתת. המנה היקרה ביותר בתפריט היא סטייק אנטרקוט ב-64 ₪. ממוצע שאר המנות בסביבות ה-35 ₪. לא יקר בכלל. בצהריים יש עסקיות משתלמות.

 

פריט מידע חשוב: אם מתקשרים מראש אל הפאב ומוסרים פרטי רכב מדוייקים, אפשר לצלוח את האבטחה הקפדנית של הטכניון ולחנות קרוב מאד למוקד הבירה. שימו לב, ביום של ריקודי עם קצת קשה למצוא חניה, אבל לא בלתי אפשרי.

מיקום: הקומה השלישית של בית הסטודנט בטכניון, חיפה. חניה חינם בסביבה.

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בירה במחיר שפוי, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

One Response to חונטה כלבבי, או איך הגעתי לטכניון עם ממוצע ציונים בקאנטים

  1. מאת דני‏:

    סטייק אנטריקוט ב-64 ש"ח? לא הייתי לוקח את הסיכון. אין ספק שמבחר הבירות יפה והמחירים הגיוניים.

השאר תגובה