בירה שפויה

אני אוהב בירה, אבל לא בכל מחיר. מחירי הבירה מחבית מתחילים להיות מוגזמים לטעמי. בסך הכל, ייצור בירה הוא יחסית פשוט והמוצר לא אמור להיות יקר כל כך, אבל אז מגיעים מס הקניה וחדוות הכסף של בעלי העסקים, וביחד הם מעלים מחירים. 48 שקלים לחצי ליטר בירה מהחבית זה מחיר לא הגיוני. גם 34 דרכמות זה יותר מדי. אח שלי אמר לאחרונה שהוא לא מתכוון לקנות בירה ביותר מ-30 ₪, ובאמת, לפני שבוע מצאנו עצמנו יושבים בפאב חיפאי מתלבטים איזה קוקטייל להזמין במקום הבירה. קוקטיילים זה כיף, אבל זה לא בירה. בסוף קמנו והלכנו לשבת במקום אחר.

ככל שעובר הזמן אני מוצא יותר ויותר מקומות בהם כבר לא מתחשק לי לשתות בירה מפאת מחירה. אין לי כוונה להתחיל להתפלסף על זה יותר מדי, אני פותח כאן פינה חדשה בה נדווח על מקומות שלא שוחטים אותך במחיר הבירה. לא מבטיח שלא אזלוג קצת לכיוון האוכל.

 

מוזס, סינמה סיטי ראשל”צ

בירות מחבית: גולדסטאר, פאולנר, סמואל אדמס, היינקן

מחיר חצי ליטר: 24-28 ₪

קצת על המקום: ישבנו על הבר הנוח, שאר שולחנות המסעדה קצת קרובים מדי זה לזה. מוסיקה נעימה ברקע לא הפריעה לדבר. את טעימת הסמואל אדמס הבהירה קיבלתי בכוס של סמואל אדמס, יפה. ריחה, אגב, נע בין פרחוני (כשות חזקה) למסריח. לא לטעמי.

קצת על האוכל: המבורגר טורקי היה מנה מצויינת. בשר פרגית, כבש ועגל עם צ'ילי מוחמץ, בצל סגול, כוסברה ונענע. שני האחרונים הם שוס היסטרי, כמו שנהוג היה לומר פעם. 62 ₪. נהניתי מאד מקטשופ הפלפלים שמגיע לצד המנות. סנדוויץ' פורטובלו היה להגדרת הצמחונית מעולה. אני התעניינתי במיונז הרוקט שהיה בו. 45 ₪.

חוץ מאלו, יש בתפריט אזור שלם בצבע ירוק וכותרתו "תפריט בריאות". תמצאו שם מנות נטולות גלוטן, צמחוניות, טבעוניות ופירוט ערכים קלוריים שלהן. יפה.

 

“Beer is proof that God loves us and wants us to be happy”

זה ציטוט חביב שנהוג ליחסו לבנג'מין פרנקלין, אבל קראתי כאן שהוא בכלל דיבר על יין.

פורסם בקטגוריה ביקורת בירה, ביקורת מסעדה, בירה במחיר שפוי, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

One Response to בירה שפויה

  1. מאת דני‏:

    מסעדת הסדנא בי-ם – מהחבית:
    טובורג – 21/26
    סטלה/ויינשטפן – 23/28
    גם האוכל מעניין.

השאר תגובה