רשת החנויות COSTCO

כפי שאולי כבר שמעתם, כשהאמריקאים מחליטים לעשות משהו, אז בדרך כלל הם עושים את זה בגדול. זה מתחיל בגירעון הענק של המדינה, הבניינים הגבוהים בערים, המנועים הענקיים שזוללים דלק, וגם חנויות-על ענקיות. במקרה הזה אני מדבר על COSTCO. COSTCO היא רשת חנויות ענקית שיש בה הכל. ממשטחי בירה מכל הסוגים, אריזות של 40 סוללות, צנצנות פלסטיק ענקיות מלאות ב- pretzels, ריהוט, ביגוד, ספרים, אלקטרוניקה, פירות וירקות, וכמובן בשר. בשר זהו נושא היום. מי שרוצה להאכיל מעל 50 או 100 או 150 או 200 (והלאה והלאה…) איש, בדרך כלל מגיע ל- COSTCO עם חבר, מעמיס 2 או 3 עגלות ענקיות עם בשר ויוצא היישר לגריל.

 DSC09110 שהצנצנת לא תטעה אתכם, אם תניחו אותה על הרצפה היא תגיע לכם עד הברך.

DSC09100 העיניים שלי אכלו כאן כל כך הרבה…

אין כאן הרבה מה להגיד, אז אתמקד במשקל ובמחיר הגושים…  (חישובים נעשו כאשר הדולר הוא 3.50 שקל, וכשפאונד אחד שווה 0.45 ק"ג).

 DSC09101Beef Ribeye – ל- 6.6 ק"ג 310 ₪.  46.5 ₪ לק"ג.

 

 

DSC09102Beef Chuck Short Ribs – ל- 1.5 ק"ג 81 ₪.  54 ₪ לק"ג.

 

DSC09103  Lamb Rib Roast Rack – ל- 0.65 ק"ג 62 ₪.  96 ₪ לק"ג.

DSC09104 Pork Loin Tenderloin – ל- 2.3 ק"ג 66 ₪.  29 ₪ לק"ג.

DSC09105 Pork Loin Top Loin Chops – ל- 2.2 ק"ג 50 ₪.  22 ₪ לק"ג.

DSC09106 Pork Loin Backribs – ל- 3.55 ק"ג 97 ₪.  27 ₪ לק"ג.

DSC09108 קצת הרבה נקניקיות…

DSC09109 ועוד בשר ועוד בשר ועוד בשר…

DSC09111ועכשיו קצת פירות ים

 

DSC09112 

DSC09113

ולכל השואלים ששואלים את עצמם עכשיו "נו, איפה התמונות של איזה גוש כזה על האש?!?!", אז אצטרך לאכזב אתכם הפעם.  עקב חוסר בזמן ולצערי גם באנשים שהיו מוכנים לאכול את כל הבשר הזה, לצערי הפעם זה לא יצא לפועל.  בפעם הבאה שאהיה בארה"ב אנסה לכפר על אי-מעשיי שלא הנחתי גוש על האש. 

אני מבטיח שפעם הבאה שאעשה גוש על המנגל שלי, אצלם ואפרסם בבלוג.

אתר החנות – www.costco.com

בחיפוש תקישו בשר וכל מיני דברים נחמדים יעלו למסך (גיורא, meat, באנגלית).

אודות יובל

לבלוג זה הביוגרפיה שלי לא כל כך מעניינת כרגע אבל אני כן יספר על איך בעצם נהייתי חובב אוכל ויין (וכמובן גם הרבה דברים אחרים). את מלוא הקרדיט אני חייב בעצם לבעל הבלוג, שמו עודד. הכל התחיל ביום אביבי בצהרים בזמן הלימודים כאשר התבטל לנו שיעור ולא היה כל כך מה לעשות. עידן, אשר יככב בעוד כמה קטעים במהלך הבלוג, הציע שנעלה למשגב עם לבקר את חברינו החדש בסביבה הטבעית שלו. הריחות היו מופלאים למרות שעכשיו אני לא זוכר ממה היו, אבל כפי שאני מכיר את עודד היום זה בטוח היה לחמניות עם עגבניות מיובשות ובזיליקום או עוגיות שוקולד עם אגוזים וצימוקים. ככל מארח טוב עודד הציע לנו משהו לשתות והוא הציע לנו קפרניות. זאת הייתה קפרניה שאני עדיין לא שוכח, ועל בטן ריקה עשתה למצב רוחי נפלאות. המשכנו הלאה לעוד כמה ליקרים כאשר גם בניהם היה לימונצ'לו אלוהי שעודד עשה במו ידיו, משהו מדהים שסובב לי את הראש עוד יותר וכנראה אחד הליקרים שבדיעבד הפעיל אצלי גם כן את יצר היצירה. באיזשהו שלב גם טעמנו פורט מצוין מאוסטרליה, פורט שעד היום עודד מהלל ורוצה ממנו עוד, עקב כך שכנראה סיימתי לו את הבקבוק בשלוק אחד (הדעות בין הנוכחים עדיין שנויות במחלוקת). מלאים בבצק מעולה ואלכוהול מעולה גם כן, בכל זאת היינו חייבים לחזור וללמוד. בשארית היום נכחתי אבל לא באמת הייתי שם. קפיצה הלאה... על האש ראשון עם החבר'ה היה סטייק עין מהסופר ועוד איזה המבורגר בסגנון אמריקאי. אני חושב אחורה וחושב לעצמי על איך לא הקאתי את הג'נקפוד הזה, אני פשוט עדיין לא מאמין שהקיבה שלי עיכלה את ה"בשר" שאכלנו. לאט לאט המושג "חבר'ה" הצטמצם וככל שבילינו קצת יותר זמן ביחד הארוחות שלנו נעשו מהטובות ביותר, כלומר אין בעצם איך לטעות – בשר מעולה, אלכוהול מצוין וחברה אגדית. גם כאן עודד נכנס לתמונה בתור אחד מהמובילים של השינוי הדרסטי באיכות האוכל שבלסנו. אין ספק בעניין כאשר אני אומר שהכל למדתי מעודד. אני גם יודע שיש עוד הרבה יותר שעוד לא למדתי ממנו. במהלך הזמן כמובן שגם לי צצו כמה רעיונות טובים בקשר לכל סוג של אוכל או כל פתיחה של בקבוק יין, אבל בשביל זה כבר תצטרכו להתעמק בכתוב בבלוג. מילה אחרונה – אזהרה. כאשר אתם קוראים את הבלוג בבקשה לסדר דלי לריר שיטפטף, כי אם אתם תקומו ולא תשימו לב אתם תחליקו ותשברו ת'ראש, וחבל.
פורסם בקטגוריה ארה"ב, בשר, פירות ים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

4 תגובות בנושא רשת החנויות COSTCO

  1. מאת דני‏:

    וואי וואי, הזכרת לי נשכחות. כדאי רק להזכיר שלמרות המימדים הענקיים יש להם סחורה איכותית ביותר בכל התחומים. הרגליים הקוצניות בתצלום הלפני אחרון הן של King Crab, סרטן שטעמו אלוהי.

  2. מאת עודד‏:

    אכן וואי וואי. שימו לב כמה זולים מוצרי החזיר.

  3. מאת מיכל‏:

    אחלה תמונות!
    אבל חשבתי שמאכלי ים טריים חייבים להיות מאוחסנים על מצע קרח (במין מוד חצי-קפוא) כדי שלא יתקלקלו.. אני טועה?

  4. מאת עינת‏:

    אההה קוסטקו…. כמה חומוס בקופסא קניתי שם.
    כמה פיתה-צ'יפ נאכלו עם החומוס סברה הזה!

השאר תגובה