מאורת הבירה –Beer Loga

אפי שלח לי תמונה של מקום חדש בנתניה ושאל אם אני מכיר. לא הכרתי. לא חלף שבוע והתייצבנו במקום, לברר מה מצב העניינים.

Beer Loga1

באזור התעשיה הלא ישן של נתניה פתחו ארבעה שותפים לפני כשמונה חודשים את ה'ביר לוגה' (Beer Loga), "מסעדה בווארית אמיתית בלב השרון", כך כרטיס הביקור. loga ברוסית, על פי המלצרית, הוא המקום שבו ישן הדב, אז אני מניח שהכוונה למאורה. כלומר – 'מאורת הבירה'. בראשון בערב לא היו הרבה אנשים במאורה וכיוון שמזג הטמפרטורות היה נעים בחרנו לשבת מחוצה לה.

beer menu

(תפריט הבירה – התמונה מעמוד הפייסבוק של המסעדה)

תפריט הבירה גדול ומעניין – 40 סוגי בירה מחבית, היצע שהפך בשנים האחרונות להיות לא בלתי נפוץ בפאבי ארצנו, עובדה משמחת מאד. לגבי המחירים, חלקם גבוהים מדי לטעמי, אבל חלקם גם סבירים. הייתי שמח יותר לראות מחירים נמוכים של בירות מקומיות. כשיירטתי את השלנקלרה בתפריט, הגרמנית המעושנת, הייתי חייב להזמין, על אף מחירה הגבוה יחסית (35 ₪). עוד לא יצא לי לשתות אותה מחבית וכצפוי, היא היתה נפלאה. אפי שתה את האירית של אוהרה (33 ₪). עם הבירות הגיע ע"ח הבית לחם חם עם חמאה מתובלת בכמהין.

תפריט האוכל די גדול, עם מגוון מאכלי פאבים ולאו דווקא בוואריה אוריינטד. שמחתי לראות מחלקת נקניקיות מעניינת, המבורגר pooled beef ואפילו המבורגר צמחוני על בסיס טופו ועדשים, שלא היה לי האומץ להזמין .

fish and chips

בהמלצת המלצר, הזמנתי את המנה החדשה, פיש וצ'יפס (59 ₪). הדג הוא בקלה, עשוי היטב וטעים מאד, עטוף בבלילה לא עבה מדי ולא שמנונית מדי. כמות גדולה של צ'יפס טעים, שהייתי גיבור ולא גמרתי ומטבל גבינת שמנת שומית טעים שהעברתי לאפי מטעמי צער בעלי חלב.

sausages

אפי הזמין את נקניקיות החזיר עם גבינה מעושנת (79 ₪). המנה יפה מאד והנ"ל מדווח שהיא גם טעימה מאד. שמחנו לשמוע שאת הנקניקיות מכינים במקום. כל הכבוד! לצד הנקניקיות הגיעו כרוב סגול (פחות מדי חמוץ לטעמי), פירה עם בצל מטוגן, חרדל עם דבש וחסה מקושטת בגרגרי רימון (זו לא העונה). בהחלט מנה יפה ומכובדת. את הצ'ילי השלם, שנח על גבי הנקניקיות אני קבלתי והופתעתי לגלות שהוא לא חריף, אלא סתם אדום. לצד הנקניקיות אפי הזמין צ'יפס עם בייקון (31 ₪) וקצת התאכזב שהבייקון הגיע בפרוסות שלמות ולא קצוץ.

קינחנו עם גרמנית נוספת, בנדיקטינר כהה (31 ₪) ובריטית נוספת, הובגובלין האנגלית (37 ₪).

 lotsa wood

השירות היה אדיב, האוכל טוב, הבירה טריה ועושה רושם שעוד נשוב לשם.

 Beer Loga

Beer Loga

התרופה 8, נתניה

פורסם בקטגוריה ביקורת מסעדה, בירה. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא מאורת הבירה –Beer Loga

  1. מאת דני‏:

    נראה מצויין. השלנקרלה מהחבית לא פחות מספקטקולרית. יש להם אפילו כוס נכונה. צדו את עיני בתפריט הגרמניות גם הטוכר והקוסטריצר – שתי בירות טובות.
    אני תוהה מה זאת השושנה בתפריט הבלגיות.

  2. מאת עודד‏:

    בירת חיטה עם נענע. טעמתי, חביבה. הרעיון ישראלי הייצור במבשלת קסטיל הבלגית.

    http://www.sanedrink.co.il/%D7%A9%D7%95%D7%A9%D7%A0%D7%94-%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%A5-%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99-%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%95%D7%A9%D7%A0%D7%A2/

השאר תגובה