שוקולדים בדרום הפרוע

IMG_3181

אני מתאר לעצמי שמדי פעם מזדמן לכולנו להיתקל במקומות לא צפויים במוצרי מזון או ביצרני מזון יוצאי דופן. כך למשל זכורה לי היטב התדהמה שהכתה בי כשראיתי בפעם הראשונה על מדפי סופר ספיר העלוב הסמוך לביתי את דגני הבוקר האיכותיים מדורסט שבדרום-מערב אנגליה. התחושה היתה בערך כמו לגלות צלחת מעופפת מאלפא קנטאורי 5 בחניון רידינג.

לפני מספר שבועות היתה לי חוויה דומה במקצת. במהלך נסיעת עבודה הגעתי לקיבוץ מגן שבדרום ושם המתנתי עם חברים לעבודה בלובי של המועדון הקהילתי שלפני הכניסה לישוב. לפתע שמנו לב שמאחורי דלפק ישנו בחור שמוציא קופסאות פלסטיק ואורז אותן. מבט נוסף גילה שהקופסאות מלאות בפרלינים משוקולד. כמובן שמיד פתחתי בחקירה כדי לרדת לפשר העניין. התברר שמדובר בבחור צעיר בשם דביר קרפ, אשר מתגורר בישובון הסמוך נווה אשכול. מתברר שדביר מיצר שוקולד בעבודת יד ומשווק אותו לעסקים שונים בת"א והסביבה. בין השאר, הוא מספק פרלינים לסניף התל-אביבי של אימפריית הגבינות והמעדנים הירושלמית באשר.

דביר נתן לנו לטעום פרלין שוקולד מריר ורום שהיה מעולה. המשכנו לשוחח עוד קצת ובסופו של דבר קיבלתי ממנו שני שקיקים עם פרלינים: מנדרין ושוקולד מריר 70%. מה אגיד ומה אומר, שניהם עמדו בסטנדרטים של הטעימה הראשונה – כלומר היו מעולים ומקצועיים לעילא.

תכננתי לכתוב על האיש הנחמד והמוכשר הזה עוד באותו ערב, אבל בגלל מטלות אחרות הדבר לא קרה. אז הנה, אם אתם מגיעים למועדון הקהילתי של המועצה האזורית אשכול, נסו לראות אם דביר נמצא שם עם השוקולדים שלו.

פורסם בקטגוריה שוקולד. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

השאר תגובה